2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

Naktinės žvalgybos žaidimų šablonai (2 dalis)

6.       Diversija.

Vykdytojai prieš diversantus. Diversantai ant lapo surašo dvidešimt  skirtingų kodų. Kiekvieną kodą sudaro keturi minimi žemėlapio taškai, pvz 14-12-8-1. Kodų rašymas – labai svarbus momentas. Surašius 20 kodų (kodus paprastai surašo diversantų komandos lyderis) vykdytojai gali 5 minutes pasitarti ir išsirinkti vieną iš kodų (slapčia nuo diversantų). Kodo esmė yra ta, kad pagal kode surašytus žemėlapio taškus turės judėti vykdytojų komanda. Pvz kodas 8-4-2-1. Tai reiškia, kad pirmojo signalo metu vykdytojai turės būti 8 taške, antrojo – 4 taške, trečiojo – 2 taške ir ketvirtojo – 1 taške.
Apie signalus. Signalai padės diversantams susigaudyti, kurio kodo laikosi vykdytojai. Signalai gali būti arba tikslūs (trumpoji žinutė (SMS) su nurodytu būvimo tašku) arba orientaciniai (5 sekundes paspausta garsinė fanfara arba nedidelė petarda).
Jei signalai tikslūs – dažnis tarp jų labai nedidelis (kad vykdytojai turėtų galimybę laimėti) – pvz 5 minutės.
Jei signalai orientaciniai – dažnis didesnis – pvz 15 minučių.
Vykdytojai laimi atlikę keturis signalus.
Diversantai laimi suradę vykdytojus iki atliekant keturis signalus.

7.       Vėliavų mūšis.

Dvi vienareikšmės komandos. Kiekviena komanda turi savo vėliavą. Komandos vienu metu palieka bazę. Per 15 minučių jos turi užimti tašką, kuriame padės savo vėliavą. Vėliava turi gulėti taške, o gynėjai gali stovėti nuo vėliavos ne arčiau kaip per penkis metrus.
Prasideda tikras strateginis mūšis. Visų pirma abi priešininkų komandos privalo sužinoti savo priešininkų būvimo vietą. Komandos vadas privalo skirstyti – kiek žmonių išeis į žvalgybą, kiek liks ginti bazės. Žvalgai gali judėti kartu arba pavieniui.
Radę priešininkų vėliavą žvalgai gali arba bandyti patys pasigrobti vėliavą arba pasikviesti pastiprinimą iš likusių savos vėliavos ginti komandos draugų.
Kovoje vyrauja gyvybės siūlo nuplėšimo principas – gyvybės siūlas kabo kiekvienam žaidėjui už nugaros kaip kokia uodega. Žaidėjas, praradęs savo gyvybės siūlą nebegali tęsti žaidimo ir turi grįžti į bazę ir ten laukti partijos pabaigos. Galima ir kita variacija – siūlą praradęs žaidėjas turi eiti pailsėti į bazę ne visam likusiam laikui, bet sakykim 30 minučių. Po to, su nauju gyvybės siūlu jis gali vėl grįžti į kovą.
Priešininkų tikslai – pasigrobti savo oponentų vėliavas ir atnešti jas į savo komandos vėliavos tašką. Jei žaidėjas pasigrobęs priešininkų vėliavą pakeliui yra „nukaunamas“ – vėliava lieka gulėti toje vietoje, kur buvo „nukautas“ ją nešęs asmuo.
Jei po 2 valandų nė viena komanda nelaimi – skelbiamos lygiosios.

8.       Kiaunė prieš lūšį.

Dvi vienareikšmės komandos. Abi komandos užima pozicijas skirtinguose vieno kelio (be jokių posūkių į šonus) galuose. Pirmoji komanda (burtų tvarka) siunčia du savo komandos narius į priešininkų stovyklą. Antroji komanda tuo pačiu metu siunčia vieną savo komandos narį į pirmųjų stovyklą. Pirmosios komandos narių (dviejų) tikslas – sugauti (nuplėšiant gyvybės siūlą) pro juos bandantį praslinkti antrosios komandos narį. Galimi tokie variantai:
1)      Dvejetas (lūšis) pagaus vieną (kiaunę) ir pasiekusi priešininkų komandos stovyklą gaus 2 taškus.
2)      Vienas (kiaunė) praslinks pro du (lūšis) ir pasiekęs priešininkų stovyklą gaus 2 taškus.
3)      Vienas (kiaunė) „nukaus“ abi „lūšis“ ir pasiekęs priešininkų stovyklą gaus 4 taškus.
4)      Vienas (kiaunė) nukaus vieną „lūšį“ ir pasiekęs priešininkų stovyklą gaus 3 taškus.
5)      „Lūšys“ per 10 minučių nepasieks priešininkų stovyklos ir bus nubaustos -2 taškų bauda.
Visiems dalyviams sugrįžus į savo stovyklas prasideda antrasis ėjimas. Dabar pirmieji siunčia „kiaunę“, o antrieji – dvi „lūšis“.
Laimi komanda, kuri po sutarto lyginio ėjimų skaičiaus turi daugiau taškų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą